Incident incredibil in finala turneului de tenis de la Queen's! David Nalbandian a fost descalificat, dupa ce a lovit involuntar un arbitru de linie, intr-un acces de furie. Argentinianul si-a pierdut cumpatul in setul doi, cand Cilici a reusit un break. Sud-americanul a lovit cu piciorul o pancarta publicitara de lemn care a ricosat in piciorul arbitrului. Oficialul s-a ales cu o taietura in zona tibiei, iar organizatorii au oprit meciul. Nalbandian a fost descalificat si a pierdut finala. Mai mult, risca sa fie amendat drastic si chiar suspendat de catre ATP, pentru reactia sa.

Recomandari